مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از رفع مشکل ۹۴ نقطه پرتصادف از ۹۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان خبر داد.

وجود ۹۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، جعفر قزوینیان در خصوص برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف حمل و نقلی برای ایام نوروز، به رفع نقاط حادثه‌خیز که همواره از سال‌های ۹۵ در اولویت کاری راهداری است، توجه شد.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از اوایل اسفند ۱۴۰۱ کار خود را شروع کرد که‌ در این بین پویش همراهان سفر ایمن، تشکیل اتاق مانیتورینگ، افزایش گشت‌های راهداری، بخشی از اقدامات صورت گرفته بودـ

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز در دستور کار است، عنوان کرد: تنها ۳ مورد نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان باقی مانده که آن هم به‌ دلیل‌ شرایط خاص و هزینه‌های بالا تا به امروز اصلاح نشده است که با تلاش همکاران راهداری سعی می‌کنیم این نقاط نیز به زودی اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با ابراز تاسف از اینکه تا امروز شاهد افزایش ۵۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی هستیم، خاطرنشان کرد: تنها یک درصد از این تصادفات مربوط به نقاط حادثه‌خیز است که برای رفع آن نیز تصمیماتی اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.