فیلمبرداری مستند داستانی «آتش و گلستان» به کارگردان علی رویین‌تن که این روزها در حال فیلمبرداری است، اواخر فروردین به پایان می‌رسد.

فیلمبرداری مستند شهید ابراهیم هادی اواخر فروردین به پایان می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، این مستند که به زندگی شهید ابراهیم هادی می‌پردازد با حضور همرزمان و همسنگران این شهید بزرگوار ساخته شده است. در خلاصه داستان این مستند آمده؛ هفت پژوهشگر و محقق گم‌نام، شهید ابراهیم هادی را می‌جویند و می‌کاوند تا بشود از او فیلمنامه‌ای نوشت.

فیلم مستند سینمایی داستانی «آتش و گلستان» سیاه مشقی از علی رویین‌تن به نور و نگاه: مجید یادگاری با نیابت: احمد آقاجانلو، گوش و صدای: سید احسان مولایی، به آن و لحظه ی: پیام احمدی کاشانی و مشاورت : محمدتاجیک با حضور هم رزمان، هم ورزان، هم نفسان ، هم سنگران ، همراهان ، هم محل ها ‌و هم خونان شهید جاویدالاثر پهلوان ابراهیم هادی.
روایت گران به نوبه ی الفبا: سعید الله بداشتی، محمد رضا انصاری، تیما تقی زاده، علی توانگری، حبیب سیف الهی ، سارا فیض، علی کارگر .
نقش خوانان : میچکا خدابنده لو، منوچهر زرگر، ، آزاده هادیان، امیر پاسبان و…..
همراهان: مسعود شمس ،صالح نوریان. پیشکش به مرحمت حاجی باقر ،مادر شهید ابراهیم هادی که هیچ برف و یخی دل داغدارش را خنک نکرد و تمام گمنامانی که برای آزادی در خون وضو می‌کنند.

فیلمبرداری این کار تا اواخر ماه فروردین به اتمام خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.