از احمدرضا براتی و حسین خبیری به عنوان دو گزینه جانشینی حبیب‌الله شیرازی در هیئت فوتبال استان تهران نام برده می‌شود.

دو گزینه سرشناس برای نشستن روی صندلی آتشین!

به گزارش قدس آنلاین، با قطعی شدن برکناری حبیب‌الله‌ شیرازی از ریاست هیئت فوتبال استان تهران، گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است.

طبق قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال، در صورت برکناری رئیس هیئت فوتبال استان‌ها، نایب رئیس اول، جانشین او خواهد شد. در حال حاضر نایب رئیس اول هیئت تهران، احمدرضا براتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مشاور مهدی تاج در امور مجامع است.

با توجه به اینکه براتی رابطه‌ای نزدیک با مهدی تاج دارد، رئیس فدراسیون فوتبال متمایل است تا برای جمع شدن بهتر حواشی موجود، یک فرد نزدیک به خود را به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان تهران مطرح کند.

از طرف دیگر، بند قانونی دیگری وجود دارد که طبق آن، رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران می‌تواند سرپرستی برای هیئت فوتبال استان تهران در مواقع ضروری معرفی کند.

به همین علت علی جوادی، رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران، طی نامه‌ای رسمی به مهدی تاج، حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به عنوان گزینه مدنظر خود برای سرپرستی هیئت فوتبال تهران معرفی کرده است.

در نهایت باید دید، مهدی تاج و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موافقت خود را با کدام یک از این دو گزینه برای نشستن روی صندلی داغ مدیریتی هیئت فوتبال استان تهران اعلام می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.