مراسم معنوی مهمانی ملکوت با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دختران سنین ۱۳ تا ۱۷ سال از شب هفدهم فروردین‌ماه تا سحر هجدهم فروردین‌ماه در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

دختران دهه هشتادی مهمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم معنوی و باشکوه «مهمانی ملکوت، شبی با حرم» ویژه دختران دهه هشتادی ۱۳ تا ۱۷سال، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب، در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم در شب پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و علاقمندان باید برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://astanehmehr.amfm.ir/mehmanimalakout_402/ مراجعه کنند.

فرآیند پذیرش در این مراسم معنوی از ساعت ۲۰ تا ۲۳ روز ۱۷ فروردین‌ماه برای افراد ثبت‌نام کننده انجام و سپس دختران نوجوان، طبق رده سنی گروه‌بندی می‌شوند و زیر نظر مربی به انجام بازی‌های فکری و سرگرمی می‌پردازند.

از ساعت ۲۳ نیز مراسم به طور رسمی با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز می‌شود و سپس هم‌خوانی سرود به منظور عرض ارادت به محضر بانو که قرار همیشگی دختران بهشتی حرم بانوی کرامت است و انجام می‌شود.

ارائه محتواهای دینی مختلف توسط کارشناسان، شاعران و قاریان دنبال می‌شود و سپس مربیان در حلقه‌های معرفتی با همکاری دختران نوجوان به تحلیل محتواهای دریافتی می‌پردازند.

در این ویژه برنامه، مولودی خوانی، مناجات خوانی، پذیرایی میان وعده و گپ و گفت دوستانه نیز انجام شده و در نهایت با پذیرایی سحری از دختران نوجوان و اقامه نماز صبح مراسم به پایان می‌رسد.

دختران دهه هشتادی مهمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) می‌شوند

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.