در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان، بهسازی و شاداب سازی مدارس هرمزگان توسط گروههای جهادی انجام گرفت.

اجرای طرح شهید روح الله عجمیان در مدارس کمتربرخوردار هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، طرح شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان هرمزگان انجام شد.

در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد ۲ هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستانهای بندرعباس، میناب و رودان توسط گروههای جهادی تعمیر شد.

گروههای جهادی رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس بخش هرمز و شهرستان بشاگرد را نیز در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس انجام دادند.

این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار عملیاتی شده است.

 طرح شهید سید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور در دو بازه زمانی (تعطیلات نوروز و تابستان ۱۴۰۲ ) در مناطق هدف اجرا می شود.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات مختلف و چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.