امام جمعه دهدشت گفت: ظرفیت‌های مهم ورزشی شهرستان کهگیلویه باید تقویت شوند چرا شهر ۷۰ هزار نفری فقط یک چمن از رده خارج داشته باشد.

گلایه امام جمعه از شهر ۷۰ هزار نفری با یک چمن از رده خارج!/شهری که مدیرانش ورزش را به رسمیت نمی‌شناسند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران و مشاور ورزشی فرماندار این شهرستان، جامعه ورزشی را یک جامعه گسترده عنوان و اظهار کرد: شنیدن حرف دلسوزان ورزش و تقدم حرف متخصصین حوزه ورزش بر سیاست‌مداران اولویت اول اداره ورزش باشد.

امام جمعه دهدشت افزود: نگاه به ورزش باید تخصصی باشد و باید بدون نگاه آماری و دستوری در این حوزه کار کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از سیاست به عنوان یک آفت بسیار خطرناک در ورزش نام برد و تصریح کرد: نباید سیاست‌  و سلایق افراد در ورزش که مقوله تخصصی است ورود داده شود، انتصابات قومی قبیله‌ای و سیاسی  یک آفت بسیار خطرناک در ورزش است.

وی افزود: اماکن ورزشی به افراد اهل سپرده شوند.

امام جمعه دهدشت خواستار اولویت‌بندی مسائل ورزشی و توجه به رشته‌های ورزشی که ظرفیت دارند شد و از ورزش همگانی، هندبال، کشتی و کاراته به عنوان ظرفیت‌های مهم ورزشی در کهگیلویه نام برد.

وی خاطرنشان کرد: همه هیئت‌های ورزشی باید دیده شوند منتها برخی رشته‌ها را با برنامه پیش ببرید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر زیرساخت‌های ورزشی در دهدشت را نامطلوب عنوان و گفت: یک شهر هفتادهزار نفری تنها یک چمن مصنوعی از رده خارج دارد.

وی با بیان‌ این‌که ورزش بانوان در کهگیلویه مورد بی‌مهری قرار گرفته، احداث پارک اختصاصی بانوان را از ضروریات عنوان کرد.

ناصر رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این دیدار بیان کرد: ورزش در کهگیلویه مظلوم واقع شده و هیچ اداراتی آن را به رسمیت نمی‌شناسند.

وی با بیان ‌این‌که به دنبال این هستیم افراد را پای کار ورزش بیاوریم گفت: اما برخی افراد نمی‌گذارند و کارها را عقب می‌اندازند.

رمضانی افزود: امیدواریم با همکاری امام جمعه دهدشت بتوانیم در راستای ورزش و ارزش‌های دولت انقلابی گام‌های خوبی در این راستا برداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.