امام جمعه دهدشت گفت: در استان ما فرزند شهید را جذب نمی‌کنند اما بچه‌های افراد مساله‌دار همه جذب شدند و جاهای مهم به آن‌ها مسئولیت دادند و این نگران کننده است.

انتقاد شدید امام جمعه دهدشت از استخدام‌ فرزندان افراد مساله‌دار

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویر احمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در سفر مشاورین امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در دهدشت اظهار کرد: قانون دو سال اخیر در خصوص جذب و به کارگیری فرزندان شهداء در ادارات قانون خوبی بود و جای تشکر دارد اما کامل انجام نگرفته است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که استان ما استانی کوچک و نسبت به جمعیت، حضور در جبهه در صدر هستیم گفت: اما برای جذب، نورچشمی‌ها را جذب می‌کنند، شخص آقای استاندار خوب کار می‌کند اما برخی مدیران کل کم‌کاری می‌کنند.

وی افزود: قانون برای ایثارگران وضع شده اما در عمل اینطور نیست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با این‌که ۴۶ فرزند شهید بیکار در کهگیلویه وجود دارد این را نگران کننده عنوان و تصریح کرد: در استان ما بعضا بچه‌های کسانی که با نظام زاویه داشتند جذب شدند و جاهای مهم به آن‌ها مسئولیت دادند، الا فرزندان شهداء.

وی بیان کرد: فرزند شهید را جذب نمی‌کنند و برخی آقایان همدل و هم‌کیش دفاع از .... را جذب می‌کنند و این نگران کننده است.

امام جمعه کهگیلویه از کمیسیون پزشکی به عنوان پل صراط ایثارگران نام برد و اظهار کرد: پزشک کمیسیون از فرزندان ایثارگران باشد تا درک درستی از وضعیت داشته و آن کسی که موج انفجاری است را درک کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که سهمیه‌های کمیسیون پزشکی کم است گفت: این همه هزینه در کشور انجام می شود چه کسی مقدم‌تر از ایثارگران است؟

وی خواستار تعیین تکلیف متولی شهدای گمنام دهدشت شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.