مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی از تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه کودهای یارانه‌ای استان در سال گذشته خبر داد.

۱۰۰ درصد سهمیه کودهای شیمیایی خراسان رضوی در سال گذشته تحقق یافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از  روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی حسین عطائی سلامی اظهار کرد: خوشبختانه این شرکت در راستای اجرای دستورالعمل‌های خود توانست در سال گذشته کل سهمیه استان را تدارک و تامین و توسط شبکه گسترده کارگزاران در شهرستان‌ها توزیع نماید.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی سهمیه ابلاغی انواع کودهای شیمیایی و یارانه‌دار استان در سال گذشته را ۲۱۳ هزار و ۷۳۴ تن اعلام کرد و افزود: این مقدار شامل ۱۶۶ هزار و ۲۹۷ تن انواع کود ازته، ۳۲ هزار و ۹۲۷ تن انواع کود فسفاته و ۱۴ هزار و ۵۱۰ تن انواع کود پتاسه بوده که توانستیم کل سهمیه را تدارک و تامین و به استان حمل نمائیم.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۷۶ انبار استاندارد در شبکه مویرگی کارگزاری استان فعال است که کار ذخیره‌سازی و توزیع کودهای کشاورزی خراسان رضوی را بر عهده دارد.

سلامی تحلیل درست، دقیق و کارشناسی مسائل را مهم دانست و اظهار کرد: جایگاه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تامین کودهای شیمیایی بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ لذا عملکرد کارگزاران توزیع باید به گونه‌ای باشد که باعث رضایت کشاورزان و سهولت دریافت کود برای بهره‌برداران بخش کشاورزی فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.