خبر تلاش سارقان برای سرقت از خانه برنده هفت توپ طلا در شهر بارسلونا صحت ندارد.

تکذیب خبر عجیب و جنجالی درباره مسی!

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته (پنجشنبه) خبری توسط نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا منتشر شد مبنی بر اینکه خانه لیونل مسی در شهر بارسلونا مورد سرقت نافرجام سارقان قرار گرفته است اما این خبر در ادامه تکذیب شد. «اسپورت» گزارش داده بود؛ دو سارق پنجشنبه شب با رفتن روی دیوار خانه مسی قصد داشتند با ورود به خانه برنده هفت توپ طلا دست به سرقت بزنند که با به صدا در آمدن آژیر دزدگیر پا به فرار گذاشتند و در ادامه نیروهای حفظ تأمین امنیت خانه او از راه رسیدند اما سارقان محل را ترک کرده بودند.

شبکه تلویزیونی «ESPN» اما با تکذیب این خبر گزارش داد؛ خبر تلاش سارقان برای سرقت از خانه لیونل مسی صحت ندارد. در واقع سارقان تلاش داشتند تا از خانه‌ای در نزدیکی خانه مسی در شهر بارسلونا سرقت کنند. خانه این فوق‌ستاره آرژانتینی ۲۴ ساعته تحت محافظت نیروهای امنیتی است که توسط لیونل استخدام شده‌اند و در کنار این به فاصله هر چند متر دوربین‌های نظارتی در محوطه خانه او نصب شده است.

مسی ۳۵ ساله که تابستان ۲۰۲۱ به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، این روزها دوباره بحث بازگشتش به جمع کاتالان‌ها در تابستان پیش‌رو مطرح شده است. مهاجم تیم ملی آرژانتین در زمان حضورش در بارسا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.