۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 862176

کریم بنزما در چهار روز دو بار هت‌تریک کرد تا سال ۲۰۲۳ به بهترین شکل برای او ادامه یابد.

بنزما ۲۰۲۳، باز هم متوقف‌ناشدنی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، کریم بنزما در سال ۲۰۲۲، سالی که توپ طلا را برد، غیر قابل توقف بود. حالا در سال ۲۰۲۳ او قدرتمندتر از قبل شده و با هت‌تریک‌های متوالی برابر رئال وایادولید و بارسلونا بهترین گلزن پنج لیگ برتر اروپا در سال ۲۰۲۳ نیز است.

این مهاجم فرانسوی ۱۷ گل در تمامی رقابت‌ها در سال ۲۰۲۳ به ثمر رسانده است، البته مارکوس رشفورد نیز همین تعداد گل را دارد ولی در تعداد بازی‌های بیشتر. در واقع مهاجم مادریدی میانگین بهتری در گلزنی داشته است. ارلینگ هالند که در دو بازی اخیرش هشت گل به ثمر رسانده است، با ۱۵ گل در کنار ویکتور اوسیمن در رده بعدی جای دارند و کیلیان ام‌باپه نیز با ۱۴ گل زده پایین‌تر از این ستارگان قرار دارد.

بنزما سال ۲۰۲۳ را با زدن ۱۰ گل در یازده بازی آغاز کرد اما درست قبل از تعطیلات برای دیدارهای ملی دچار افت شد و چند دیدار گل نزد. این بازیکن ۳۵ ساله از تعطیلات استفاده کرد و اکنون در دو بازی، دو بار هت‌تریک کرد و جواز حضور در فینال کوپا دل ری را با رئال به دست آورد.

بنزمای ۲۰۲۳ بیشتر و بیشتر شبیه بنزمایی است که توپ طلا را برده است. آمار گلزنی او بعد از رفتن کریستیانو رونالدو از رئال روزبه‌روز بهتر شده است. بنزما در سال ۲۰۲۳ در ۱۸ بازی ۱۷ گل زده است. او حالا با روبرت لواندوفسکی برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ هم می‌جنگد. مهاجم لهستانی که ۴۰۰ دقیقه بیشتر از او بازی کرده است، ۱۷ گل در لیگ به ثمر رسانده؛ در حالی که بازیکن فرانسوی ۱۴ گل زده است.

او فصل قبل هم در نیم‌فصل دوم بود که با درخشش خیره‌کننده خود رئال را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا رساند و در فصل جاری هم تازه در نیم‌فصل دوم موتورش روشن شده است و هواداران رئال امید زیادی دارند که با درخشش کاپیتان خود قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند اما تیم آنها برای تکرار قهرمانی در لالیگا با توجه به فاصله زیاد با بارسلونا کار سختی دارند.

رئال مادرید فرداشب باید ابتدا در خانه به دیدار ویارئال برود و در ادامه چهارشنبه‌شب در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار چلسی خواهد رفت. قطعا بنزمای آماده می‌تواند کمک شایانی به رئال برای لیگ قهرمانان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.