نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حمایت از تولیدکنندگان و اشتغال پایدار و مبارزه با فساد را از الزامات مهار تورم و رشد تولید دانست و نیز باید میدان برای جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود.

امام جمه بوشهر: میدان برای جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امید می‌رود با پیشرفت‌ها، ایران اسلامی به خودکفایی و مرجعیت در این عرصه دست یابد. امید داریم در استان بوشهر یک خانواده نیازمند وجود نداشته باشد و مسکن برای همه افراد محروم تأمین شود.

وی خدمات کمیته امداد را مورد ستایش قرار داد و افزود: کمیته امداد استان بوشهر به سبب خدماتی که به جامعه هدف از جمله توزیع بسته‌های مواد غذایی و معیشتی بین خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهد، مورد ستایش و قدردانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: در تحقق شعار سال باید همه مسئولان ضمن برنامه‌ریزی تلاش جهادی کنند. حمایت از تولیدکنندگان به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال پایدار و مبارزه با فساد از الزامات تحقق مهار تورم و رشد تولید است. برای عبور از مشکلات اقتصادی باید بر اساس دانش اقتصاد و با برنامه حرکت کنیم، میدان برای جوانان و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود، مسئولان جهادی تلاش کنند و مبارزه با فساد جدی گرفته شود چراکه هر کار بزرگی که انجام شود ولی در آن یک فساد وجود داشته باشد منجر به فروپاشی می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، حجاب را یک قانون و حکم شرعی دانست و تاکید کرد: بی‌حجابی حرام شرعی و حرام سیاسی است. اکنون فرهنگ بی‌حجابی برای ایجاد مشکلات اخلاقی در جامعه ترویج می‌شود. قرارگاه‌ها و مسئولان ذی‌ربط با عفاف و حجاب، باید با برنامه کار کنند چون دشمنان با برنامه وارد این عرصه شده‌اند.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: اگر در جامعه توضیح داده شود که پشت سر ترویج فرهنگ بی‌حجابی چه کسانی هستند، افرادی که مبادرت به بی‌حجابی می‌کنند دیگر این کار را انجام نمی‌دهند، چرا که بسیاری از این افراد اهل ایمان و اخلاق هستند به همین سبب برای تبیین ارزش فرهنگ حجاب نیاز به کارهای فرهنگی و ایجابی است که مسئولان آن هم مشخص هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.