سرمربی شمس آذر قزوین گفت: فعلا به حضور در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم

سعید دقیقی: فعلا به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم/ تیم ملی با قلعه‌نویی موفق می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ یک اظهار داشت: خوشبختانه در این فصل حضور خوب و موفقی را در دسته اول داشتیم و موفق شدیم از انتهای جدول به صدر جدول برسیم و در طول فصل تنها در یک هفته صدر را دراختیار نداشتیم که این موضوع برای تیم و باشگاه ما اتفاق فوق العاده ای است. این اتفاق با حضور موفق مدیران و مسئولان و اعضای کادر فنی و بازیکنان رقم خورد.

وی در ادامه تاکید کرد: صدرنشینی تیم شمس آذر در شرایطی رقم خورد که تیم ما در استانی حضور دارد که از نظر امکانات فوتبالی با محدودیت های زیادی روبرو است ولی تلاش عوامل باشگاه باعث شد با بهترین شرایط و بهترین نتایج و ارائه فوتبال خوب و سطح بالایی به لیگ برتر برسیم.

سرمربی شمس آذر در خصوص شکست تیمش برابر استقلال خوزستان افزود: در این بازی تیم برتر میدان و مستحق این بودیم که در این رقابت به پیروزی دست پیدا کنیم ولی در دیداری نتیجه را به حریف واگذار کردیم که اسیر اشتباهات داوری شدیم و پنالتی محرز ما اعلام نشد. به هرحال در طول فصل از داوری به اندازه 10-12 امتیاز متضرر شدیم. در مقابل اگر کسی یک مورد اشتباه داوری در طول این فصل را به سود ما نام ببرد به او جایزه می دهم!

سعید دقیقی در مورد برنامه‌اش برای حضور در لیگ برتر همراه تیم شمس آذر گفت: من و تیمم فعلا هدف کوتاه مدتی را دنبال می کنیم که ادامه روند رو به رشدمان در لیگ یک است و فعلا به لیگ برتر فکر نمی کنیم. فعلا تمام تمرکز ما روی بازی برابر ون پارس است و می خواهیم در این دیدار با پیروزی و کسب سه امتیاز بازی را به پایان برسانیم. تا پایان بازی ها در این فصل بازی به بازی به دیدارها در لیگ یک فکر می کنیم و پس از پایان فصل برای حضور موفق در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

بازیکن اسبق فوتبال در مورد تیم ملی و انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در مصاحبه های قبلی ام هم گفته بودم قلعه نویی بهترین گزینه و انتخاب برای تیم ملی ایران است و حالا که این انتخاب برای تیم ملی انجام شده باید بگویم قلعه نویی می تواند در تیم ملی موفق شود. او مربی است که تجربه سال ها حضور در عرصه مربیگری را دارد و در بحث مدیریتی از جمله مربیان توانای فوتبال است. اطمینان دارم با حضور قلعه نویی در تیم ملی، ایران می تواند در جام ملت های آسیا به موفقیت دست پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.