جنبش حماس اعلام کرد، اطلاعی ندارد موشک‌ها توسط چه کسی از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است اما از شلیک آنها به سوی رژیم صهیونیستی استقبال می‌کند.

حماس: نمی‌دانیم چه کسی از لبنان موشک شلیک کرده، اما از آن استقبال می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین؛ اسماعیل رضوان، این جنبش در اظهاراتی ویژه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، پس از آنکه رژیم صهیونیستی احساسات همه ملت عربی و اسلامی را برانگیخت، موشک‌های لبنان برای ابراز خشم عربی و اسلامی در نفی جنایات اشغالگران رژیم صهیونیستی به‌ویژه حمله به مسجد الاقصی و نمازگزاران و افراد معتکف در داخل آن شلیک شد.

وی حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم کرد و گفت، حماس در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی در کنار لبنان ایستاده است.

رضوان درباره حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت، حمله به این منطقه قدرت ملت فلسطین را متزلزل نمی‌کند و آنها را از ایستادگی در کنار مسجدالاقصی باز نمی‌دارد، مسؤولیت تبعات ادامه جنایت‌های رژیم علیه ملت فلسطین، قدس و اسیران برعهده رژیم صهیونیستی است.

وی افزود، رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین مرتکب جنایات جنگی و علیه مقدسات دینی و بشریت مرتکب نقض‌هایی می‌شود و دلیل تشدید تنش در فلسطین، لبنان و کل منطقه این اقدامات رژیم صهیونیستی است. این رژیم تلاش می‌کند بحران‌های داخلی خود را منتقل کند.

رضوان خواهان توقف تجاوز و حملات مکرر رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد: هر حماقتی که اسرائیل علیه قدس و مسجد الاقصی مرتکب شود، مردم فلسطین در مقابل آن خواهند ایستاد و به همه این جنایات پاسخ داده خواهد شد.

رژیم صهیونیستی صبح روز جمعه اعلام کرد، در پاسخ به حملات موشکی که روز پنجشنبه از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی انجام شد، پایگاه‌های حماس و گروه‌های مقاومت فلسطین را در جنوب لبنان و نوار غزه هدف قرار داده است.

ارتش این رژیم اعلام کرد، روز پنجشنبه ۳۴ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده که ۲۵ موشک رهگیری و پنج موشک نیز داخل اراضی اشغالی سقوط کرده است.

رژیم صهیونیستی جنبش حماس را مسؤول این حمله موشکی به اراضی اشغالی می‌داند.

این تشدید پس از یورش دو روز پیش نیروهای صهیونیستی به مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران صورت گرفت.

در پی این یورش فلسطینی‌ها ۱۰ موشک از سمت نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی در غلاف غزه شلیک کردند. رژیم صهیونیستی هم در پاسخ با جنگنده‌ها و توپخانه خود پایگاه‌های مقاومت فلسطین را در مرکز و جنوب نوار غزه مورد هدف قرار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.