سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی نیشابور گفت: طی یک هفته اخیر ۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان که تحت پوشش این دانشگاه هستند جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع ویرو

فوت ۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در محدوده دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

به گزارش قدس خراسان، مجید درودی با بیان اینکه اکنون وضعیت ویروس کرونا در شهرستان نیشابور، نارنجی است، اظهار کرد: طی هفت روز گذشته در شهرستان نیشابور ۳۱ نفر با علائم مثبت کرونا در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد ۲ بیمار با توجه به وضعیت پیشرفت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی نیشابور ادامه داد: از ۱۲ فروردین تا امروز ۵۰ نفر از بیماران کرونایی به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه و به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی، گفت: از ۱۲ تا ۱۹ فروردین متأسفانه ۴ نفر از همشهریان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در نیشابور و شهرهای تحت پوشش این دانشگاه جان خود را از دست داده‌اند.

درودی ضمن دعوت از شهروندان نیشابوری برای تزریق دوز یادآور واکسن کرونا اظهار کرد: طی ۷ روز گذشته ۳۹ نفر از شهروندان برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی نیشابور افزود: از آغاز واکسیناسیون در شهرستان نیشابور تا این لحظه ۹۷۱ هزار و ۱۳۸ دوز واکسن کرونا به شهروندان تزریق شده است.

وی بیان کرد: تا به امروز ۴۰۹ هزار و ۹۰۶ نفر دوز اول، ۳۶۶ هزار و ۶۱۰ نفر دوز دوم، ۱۷۵ هزار و ۸۲۲ نفر دوز سوم و ۱۸ هزار و ۶۰۱ نفر از جامعه هدف دوز چهارم را دریافت کرده‌اند.

درودی با بیان اینکه طی یک هفته اخیر ۳۹ واکسن تزریق شده، ۵۰ نفر مراجعه سرپایی داشته‌اند و ۳۱ نفر بستری هستند، گفت: ۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی نیشابور تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۷۷۹ نفر براثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که آمار کل جان‌باختگان قطعی ۱۰۵۹ نفر و آمار کل جان‌باختگان مشکوک ۷۲۰ نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.