۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 862686

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به ورود دو شهید گمنام به یزد از طریق فرودگاه شهید صدوقی گفت: این شهدا طی لیالی قدر میهمان یزدیها هستند و هیچ برنامه تشییع و خاکسپاری در یزد برای این دو شهید برگزار نخواهد شد.

دو شهید گمنام میهمان یزدیها شدند

به گزارش قدس آنلاین، «منصور زارع» در این رابطه اظهار کرد: این شهدا با توجه‌ به برنامه‌های مختلف فرهنگی و در پیش بودن شبهای قدر به استان‌ یزد اختصاص‌ یافته است که در همین راستا شب گذشته این دو شهید از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد وارد استان شدند و تا روزهای پایانی فروردین مهمان مردم یزد خواهند بود.

وی با بیان این که این شهدا ۲۷ و ۳۷ ساله هستند، گفت: یکی از این شهدا مربوط به عملیات رمضان در شرق بصره و دیگری مربوط به عملیات خیبر هستند.

به گفته زارع،  این شهدا هر روز از ساعت ۷ صبح در محل امامزاده جعفر(ع) شهر یزد برای زیارت مردم حضور دارند و علاوه بر با حضور آنها برنامه‌های فرهنگی و معنوی اعم از برنامه‌های عمومی، دانشجویی و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان نیز تاکید کرد: هیچ برنامه‌ای در مورد تشییع و خاک‌سپاری این شهدا در یزد نداریم و پس از این ایام، دوباره به معراج شهدا در تهران منتقل خواهند شد.


 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.