مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان در شبهای قدر به منظور پاسخگویی شایسته به دارندگان نذر خون در ماه مبارک رمضان، فعال و پذیرای متقاضیان اهدای خون هستند.

پایگاههای اهدای خون خراسان رضوی در شب های قدر فعال هستند

به گزارش قدس خراسان، محمد شریف الحسینی اظهار کرد: پایگاههای اهدای خون استان خراسان رضوی در شب‌های قدر همزمان با ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال خواهند بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به دلیل تعطیلات، مسافرت‌ها و روزه‌داری مردم کاهش می‌یابد، لذا با توجه به اینکه روزه‌داری منافاتی با اهدای خون ندارد و نیاز بیماران به خون و فراورده‌های خونی یک نیاز همیشگی است، از زائران و مجاوران تقاضا می شود برای اهدای خون مراجعه کنند.

وی گفت: در ایام نوروز امسال خراسان رضوی پذیرای بیش از ۱۴ میلیون زائر رضوی بود که علاوه بر پاسخگویی به ۶۲ بیمارستان و مرکز درمانی متعدد در استان، تمامی نیازهای زائران و مجاوران را با وضعیت سبز رنگ ذخایر خونی (ذخایر بین ۸ تا ۱۲ روز) پاسخگو بود و این وضعیت را تا به امروز تداوم بخشیده است.

شریف الحسینی بیان کرد: در راستای تداوم شرایط مذکور و پاسخگویی عالی به نیازهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، این اداره کل نیازمند اهدا از تمامی گروه‌های خونی در شبهای قدر و سایر روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.