مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در اطراف حرم مطهر جهت خدمت‌رسانی به زائران، مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی در شب‌های قدر خبر داد.

آماده‌باش ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی برای خدمت‌رسانی در شب‌های قدر

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: در شب‌های قدر ناوگان تاکسی‌رانی در خطوط اطراف حرم مطهر، شبکه‌های بی‌سیم، مبادی ورودی شهر و دیگر ناوگان هسته مرکزی شهر در حالت آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: دو هزار دستگاه تاکسی در شبکه‌های بی‌سیم ۱۳۳، ۱۸۲۹، ۱۸۳۰ و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط اطراف حرم مطهر، ۵۰۰ دستگاه از ناوگان گردشی در اطراف حرم مطهر و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر به منظور انتقال زائران به سمت حرم مطهر، آماده خدمت‌رسانی به زائران در لیالی قدر هستند.

وی بیان کرد: همچنین ۹۴ نفر از نیروهای نظارتی و اجرایی سازمان تاکسیرانی به همراه ۱۷ بازرس و سر بازرس در گشت خودرویی، ۱۲۰ اپراتور پاسخگو در شبکه‌های بی‌سیم، یک نفر در نظارت تصویری و سه گشت موتوری در سطح شهر مسئول نظارت بر خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در این شب‌ها هستند.

محبی ادامه داد: کیوسک رسیدگی به شکایات شهروندی در میدان بیت‌المقدس آماده دریافت و رسیدگی به شکایات احتمالی زائرین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.