۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 863070

شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار یا عضوی از تیم منابع انسانی چه تصمیمی برای خرید هدیه سازمانی دارید؟

بررسی دلایل محبوبیت «سفر کارت»

آیا می‌خواهید هدیه‌ای مانند دفعات قبلی را سفارش دهید یا از کمی تنوع و خلاقیت در هدیه سازمانی استقبال می‌کنید؟ مسئولیت سنگین خرید هدیه سازمانی یکی از دغدغه‌های بزرگ برای مدیر شرکت یا صاحب بیزینس به‌حساب می‌آید. خرید هدیه‌ای که هم با میزان بودجه هماهنگ باشد و هم به‌اندازه کافی روی مخاطب تاثیر بگذارد، کار چندان راحتی به‌نظر نمی‌رسد.

شرکت سفرهای علی‌بابا محصولی جدیدی را طراحی کرده تا این دغدغه را یکبار برای همیشه ازبین ببرد. سفرکارت علی بابا همان هدیه سازمانی نابی است که تصویری فوق‌العاده از برندتان را نشان می‌دهد. سفرکارت نوعی کارت هدیه ویژه سفر است که از کلیشه‌های بازار فاصله دارد. این هدیه شیک و رسمی ایده خلاقانه‌ای است که نه‌تنها هزینه خریدش را به سازمان بازمی‌گرداند، بلکه با توسعه روابط تجاری سود قابل‌توجهی را هم به‌سمت آن سرازیر می‌کند. حالا که با ماهیت سفر کارت آشنا شدید، می‌خواهیم دلایل محبوبیت آن را با هم بررسی کنیم؛ مطالعه این مطلب را ازدست ندهید!

هدیه حس خوب سفر

با اعطای سفرکارت به مخاطبان ویژه سازمان حس خوب تجربه و کشف چیزهای جدید را به آن‌ها هدیه می‌دهید. مخاطبانتان برای یک یا چند روز می‌توانند راهی سفری دلخواه شوند. استفاده از اعتبار سفرکارت فقط به گیرنده هدیه محدود نیست. با دردست داشتن سفرکارت می‌توان از اعتبارش برای برنامه‌ریزی سفری سولو یا همراه با خانواده استفاده کرد.

سفرکارت علی بابا

هدیه‌دادن سفر ایده‌ای هوشمندانه به‌نظر می‌رسد؛ زیرا هم ماهیت سفر خاص و دوست‌داشتنی است و هم ذات هدیه‌دادن هر آدمی را به‌وجد می‌آورد. با هدیه‌دادن سفر کارت ، برندتان هم در خلق لحظاتی شیرین و به‌یادماندنی در سفر، سهیم است. مخاطب این کارت هدیه سفر با یادآوری خاطراتش، به یاد سازمانتان میفتد و تصویری مثبت از برندتان در یادش می‌ماند.

محدودنبودن مبلغ اعتبار سفرکارت

برای سفارش هدیه سازمانی نگرانی بودجه‌تان هستید؟ آیا باید با بودجه کم خریدتان را انجام دهید؟ خوشبختانه شرکت سفرهای علی‌بابا به این موضوع هم توجه کرده است. طراحی سفر کارت علی بابا به‌گونه‌ای بوده که هیچ محدودیتی در شارژ اعتبار آن وجود ندارد. تعیین کمترین و بیشترین اعتبار موجود در سفرکارت با نظر شما و به تناسب بودجه سازمان انجام می‌شود.

سفرکارت علی بابا

محدودنبودن انتخاب محصولات سفر

مجموعه گردشگری علی‌بابا اولین شرکت در زمینه گردشگری بود که سفرکارت را طراحی و تولید کرد. خلاقیت در ساخت این کارت هدیه سفر، یکی از نقاط قوت آن است. هرچند بعضی رقبا هم برای طراحی نوعی کارت هدیه سفر تلاش کردند؛ اما نمی‌توان تفاوت‌های بزرگی را نادیده گرفت که میان محصول آن‌ها و سفرکارت علی بابا وجود دارد.

یکی از این نقاط تمایز، محدودنبودن انتخاب محصولات سفر است. شما در سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا می‌توانید یک یا چند محصول را سفارش دهید و برای پرداخت نهایی از اعتبار سفرکارت استفاده کنید. کارت هدیه سفر رقبا این ویژگی را ندارد و به انتخاب فقط یکی از محصولات سفر در هر خرید محدود است.

از تماشای مناظر طبیعی درطول مسیر لذت می‌برید؟ شاید انواع بلیط قطارهای پنج ستاره یا معمولی پیشنهاد خوبی برای سفرتان باشد. اولویتتان برای سفر امکانات بالا و سریع‌رسیدن به مقصد است؟ بلیط پروازی داخلی و خارجی را از پلتفرم‌های علی‌بابا تهیه کنید. اگر بودجه زیادی برای سفر دراختیار ندارید، باز هم می‌توانید سفر را تجربه کنید. بلیط اتوبوس را از علی‌بابا بخرید تا با هزینه‌ای کم به مقصد برسید.

چه برنامه‌ای برای اقامت در سفر دارید؟ آیا حضور در جایی پر از امکانات را می‌پسندید یا ارتباط بیشتر با طبیعت را دوست دارید؟ با اعتبار سفرکارت علی بابا هتل‌های پنج، چهار، سه، دو و بدون ستاره را با تخفیف رزرو کنید. اگر تجربه زندگی در زیست‌بوم یک منطقه برایتان ارزشمند است، رزرو اقامتگاه‌های بومگردی را ازدست ندهید. مسافرانی که حریم شخصی بیشتری می‌خواهند، معمولا سوئیت را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

برای اقامت در جایی با امکانات مختلف و حریم شخصی بیشتر، رزرو آپارتمان‌های مبله مناسب به‌نظر می‌رسد. در سفرهای گروهی یا خانوادگی با تعداد بالا، سراغ رزرو انواع ویلاهای استخردار یا بدون استخر بروید. با این انتخاب هم به امکانات و فضای بیشتری دسترسی دارید، هم کنار همه همسفرانتان خواهید بود.

ثبت سفارش‌های ویژه

اگر مسئولیت خرید سفرکارت در سازمانی بزرگ برعهده شماست، می‌توانید از امتیازات ویژه سفارش‌های خاص بهره‌مند شوید. شرکت سفرهای علی‌بابا برای سفارش‌هایی با تعداد بالا یا مبلغ زیاد، شرایطی منحصربه‌فرد را درنظر گرفته است. تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی اختصاصی برندتان یکی از این امتیازات به‌حساب می‌آید.

سفرکارت علی بابا

امتیاز دیگر ارائه کدهای سفرکارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیونی سازمان است. این ویژگی کار نگارش گزارش‌های هزینه و درآمد سازمان و ارسال ایمیل به هریک از افراد سازمان برای اطلاع‌رسانی درباره سفرکارت را راحت می‌کند.

شاید این تصور در ذهن بعضی افراد به‌وجود آید که در سفارش‌های بالا، آماده‌سازی سفرکارت با کندی پیش می‌رود. خوشبختانه حتی در سفارش‌های ویژه هم کارت هدیه سفر در سریع‌ترین زمان ممکن آماده شده و به‌دست سفارش‌دهنده می‌رسد.

در صفحه معرفی سفرکارت در سایت علی‌بابا همه توضیحات لازم درباره معرفی و امکانات این هدیه سازمانی نوشته شده است. باوجوداین اگر در هریک از مراحل سفارش یا استفاده از سفرکارت با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید روی تیم پشتیبانی حرفه‌ای علی‌بابا حساب کنید. در این تیم ۳۵۰ کارشناس تخصصی پشتیبانی در همه روزهای هفته و به‌شکل شبانه‌روزی فعالیت دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.