فرنگی‌کار سبک وزن تیم ملی، قهرمانی زودهنگام کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قزاقستان را به مردم ایران تقدیم کرد.

دادمرز: ناکامی سال گذشته را جبران کردیم

به گزارش قدس آنلاین، پویا دادمرز ، درباره کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر توانستم مدال برنز آسیا در رقابت‌های سال گذشته را امسال به مدال طلا تبدیل کنم. کسب این مدال نشان می‌دهد مسیرم را به درستی می‌روم و خوشحالم توانستم مزد زحماتم را بگیرم.

دارنده مدال‌های طلای آسیا و امیدهای جهان، افزود: کشتی در سبک وزن رقابت‌های آسیایی و جهانی دشوار است و واقعا کشتی‌های سختی در این مسابقات داشتم. خوشبختانه در دومبارزه نخست مقابل کشتی‌گیران ژاپن و ازبکستان به برتری رسیدم و در فینال نیز مقابل حریف هندی که کشتی‌های بسیار خوبی گرفته بود و توانسته بود برابر رقبای قرقیز و قزاق به برتری برسد، با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدم و به مدال طلای آسیا رسیدم.

وی با اشاره به مصاف دشوار در فینال این رقابت‌ها، گفت: برابر کشتی‌گیر هند واقعا مبارزه سختی داشتم. بدنم لاکتیکی شده بود و با همه توان مبارزه کردم تا پیروز میدان شوم. خدا را شکر کشتی خوبی گرفتم و توانستم برنامه‌ای که داشتم را اجرا کنم.

دادمرز درباره قهرمانی زودهنگام تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا، گفت: کسب این عنوان نشان دهنده شایستگی کشتی فرنگی ایران است. ما در ۵ وزن نخست ۵ فینالیست داشتیم که ۴ طلا گرفتیم و کاویانی نژاد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در فینال مبارزه کند. خدا را شکر ناکامی سال گذشته کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی که به مقام دوم رسیده بودیم، جبران شد و امسال بر سکوی نخست آسیا ایستادیم.

فرنگی‌کار سبک وزن تیم ملی در پایان با اهدای مدال طلای خود و قهرمانی تیم ملی به مردم ایران، خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب مدال طلا توانسته باشم باعث خوشحالی مردم عزیز ایران و مخصوصا مردم خوزستان و ایذه شده باشم. از مربی عزیزم لقمان رضایی نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی در رویدادهای پیش رو نیز باز هم به موفقیت برسد و بتوانیم دل مردم را ذره‌ای شاد کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.