۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 863095

حضور 10 بازیکن سه اخطاره احتمال محرومیت این نفرات را برای دیدار پس از دربی به میزان زیادی افزایش داده است

پرسپولیس برای بازی با پیکان قلع و قمع می شود؟

به گزارش قدس آنلاین،  بازی های قبل و بعد از دربی همواره شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم برای کسب بهترین نتیجه در رویارویی مستقیم با نگاهی محافظه کارانه در بازی پیش از دربی حاضر می شوند و تلاش می کنند بازیکنی را به دلیل مصدومیت یا محرومیت، از دست نداده و بدون تلفات در دربی سنتی و حیثیتی پایتخت حضور پیدا کنند.

از سوی دیگر تیم هایی که پس از دربی به مصاف استقلال و پرسپولیس می روند از اقبال مناسبی برای کسب نتیجه برخوردارند چرا که در صورت شکست هر یک از دو تیم در دربی، از نظر روحی به هم ریخته و کمتر فرصت بازیابی پیدا می کند و حتی در صورت پیروزی در دربی آن قدر از نظر انگیزشی خالی می شود که بهترین فرصت برای حریف بعدی فراهم می شود با یک بازی حساب شده بهترین نتیجه را مقابل پرسپولیس یا استقلال کسب کند.

به تمام این ها احتمال بالای مصدومیت و محرومیت بازیکنان در دربی را نیز اضافه کنید تا مشخص شود حریفان بعد از دربی هموراه فرصت خوبی برای کسب بهترین نتیجه مقابل این دو غول پایتخت نشین دارند.

بر همین اساس، نگاهی به جدول نشان می دهد پرسپولیس پس از دیدار با استقلال باید به مصاف پیکان برود. تیمی که اگرچه در جدول رده بندی جایگاه خوبی ندارد اما انگیزه های مجتبی حسینی و شاگردانش همواره برای دیدار با پرسپولیس مثال زدنی بوده است. از سوی دیگر حضور 10 بازیکن سه اخطاره در ترکیب پرسپولیس را نباید به راحتی فراموش کرد.

اگر تمام این بازیکنان نیز از میدان مس کرمان به سلامت عبور کرده و خود را به تقابل حساس با استقلال برسانند، با توجه به این که تمام نیروی خود را برای پیروزی در دربی به کار می یگرند احتمال دریافت کارت چهارم آن ها بسیار زیاد است. از این رو به احتمال زیاد پرسپولیس در بازی پس از دربی مقابل پیکان تعدادی از نفرات خود را به دلیل محرومیت و شاید حتی مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

باید منتظر بود و دید در شرایطی که پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی باید تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، در همین سه هفته پیش رو چه نتایجی را مقابل مس کرمان، استقلال و پیکان کسب خواهد کرد.

گفتنی است دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و پیکان که روز یکشنبه 4 دی سال قبل برگزار شد با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس 2 امتیاز حساس و حیاتی را در این بازی از دست داده باشد.

بازیکنان پرسپولیس که در خطر محرومیت قرار دارند به شرح زیر هستند:

  • سروش رفیعی: 6 کارت زرد
  • علیرضا بیرانوند: 3 کارت زرد
  • میلاد سرلک: 3 کارت زرد
  • گئورگی گولسیانی: 3 کارت زرد
  • محمد عمری: 3 کارت زرد
  • علی نعمتی: 3 کارت زرد
  • مهدی ترابی: 3 کارت زرد
  • وحدت هنانوف: 3 کارت زرد
  • وحید امیری: 3 کارت زرد
  • سینا اسدبیگی: 3 کارت زرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.