سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) با اشاره به ادعاهایی مبنی بر اینکه "روسیه در افشای اسناد محرمانه پنتاگون دست داشته"، گفت چنین گرایشی برای مقصر دانستن روسیه در همه زمینه‌ها نوعی بیماری شایع است.

پسکوف: مقصر دانستن روسیه در همه امور یک بیماری شایع است

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در رابطه با فاش شدن اسناد اطلاعاتی آمریکا در فضای اینترنت به خبرنگاران گفت: بنده نمی‌توانم هیچ جوره نسبت به این مسئله اظهار نظر کنم زیرا یک نوع گرایشی وجود دارد که همیشه روسیه را مقصر این مسائل می‌داند اما این یک بیماری شایع است و هیچ چیز برای اظهار نظر باقی نمی‌ماند.

روزنامه نیویورک تایمز اخیرا به نقل از منابعی آگاه گزارش داده که اسناد محرمانه پنتاگون درباره اوکراین، چین و خاورمیانه به صورت آنلاین افشا شده است. این روزنامه در گزارشش ادعا کرده که این افشاگری‌ها توسط کانال‌های تلگرامی دولت روسیه منتشر شده است.

سخنگوی کرملین در ادامه بیان کرد: اسناد فاش‌شده پنتاگون بسیار جالب هستند و در حال حاضر پیرامون این اسناد در روسیه بررسی و تحقیق می‌کنیم.

وی همچنین در قسمت دیگری از اظهاراتش ضمن اشاره به مسئله "جاسوسی آمریکا از رئیس‌جمهور اوکراین" عنوان کرد: واشنگتن مدت طولانی است که رهبران سایر کشورها به خصوص رهبران اروپایی را دنبال می‌کند؛ بنابراین گزارش‌هایی درخصوص جاسوسی آمریکا از ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین را نمی‌توان رد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.