جانشین نیروی هوایی ارتش، گفت: رژه هوایی ۲۹ فروردین با حضور تیزپروازان نیروی هوایی ارتش و با انواع جنگنده‌ها در آسمان تهران برگزار خواهد شد که حامل پیام صلح و اقتدار و تولید قدرت و بازدارندگی در منطقه است.

رژه هوایی با انواع جنگنده‌ها در روز ارتش برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشبه دیدار با خلبانان و دست‌اندرکاران رژه هوایی ۲۹ فروردین روز ارتش در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد ضمن تسلیت شهادت حضرت علی‌بن‌ابیطالب (ع) و گرامیداشت یاد و نام شهدا، به خصوص شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، گفت: رژه هوایی در ایام نورانی و پربرکت ماه مبارک رمضان در ۲۹ فروردین، با حضور تیزپروازان نیروی هوایی ارتش با پرواز انواع جنگنده‌ها در آسمان تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: رژه مقتدرانه هوایی ۲۹ فروردین با محوریت پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزار خواهد شد و در این رژه خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه رژه روز ارتش، توان رزم و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به معرض نمایش خواهد گذاشت، اظهار کرد: رژه هوایی روز ارتش نشان‌دهنده آمادگی نیروهای مسلح در طی بیش از چهار دهه از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار نظام است، خاطر نشان کرد: رژه هوایی همواره حامل پیام صلح و اقتدار در عصر کنونی و تولید قدرت و بازدارندگی در منطقه بوده است و این اقتدار موجب یأس دشمن شده است.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.