استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان با توجه به ظرفیت ها و تجارب میزبانی از رویدادهای بین المللی در رشته های مختلف ورزشی، آمادگی دارد تا مسابقات مهم جام تختی را میزبانی کند.

استاندار: آذربایجان‌غربی آمادگی برگزاری مسابقات کشتی جام تختی را دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان روز سه شنبه در دیدار با رییس فدراسیون کشتی افزود: این استان از استعدادهای خوب کشتی برخوردار است و در کنار آن با توسعه زیرساخت های این رشته و بالا بردن سطح و توان فنی مربیان و داوران استان بی شک در آینده جایگاه ویژه ای در کشور خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تجربه میزبانی رویدادها و مسابقات متعدد ورزشی جهانی و آسیایی آذربایجان‌غربی را به عنوان یکی از قطب های توسعه بین المللی ورزش تبدیل کرده و ما به لحاظ برخورداری از زیرساخت های لازم، امکانات و سالن های استاندارد و سایر موارد به ویژه هتلینگ، آماده میزبانی مسابقات مهم پیش روی فدراسیون کشتی به ویژه مسابقات بین المللی جام تختی هستیم.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: امیدواریم با مساعدت فدراسیون، ارومیه به عنوان شهر میزبان این رویداد مهم کشتی انتخاب و بزودی تفاهمنامه این میزبانی در ارومیه منعقد شود.

معتمدیان از رییس فدراسیون کشتی خواست تا برای توسعه کشتی استان نگاه ویژه ای داشته باشد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی هم در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این استان از دیرباز تا امروز کشتی گیران خوبی را به خود دیده و اخبار میزبانی های شایسته استان در رقابت های مختلف جهانی و آسیایی انگیزه ما را برای معرفی شهر ارومیه به عنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف کرده است.

در ادامه این دیدار استاندار آذربایجان‌غربی از کمپ های تیم ملی و سالن ها و امکانات فدراسیون کشتی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.