محدودیت های ترافیکی به مدت ۴ روز از سه شنبه ۲۲ فروردین تا شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی اعمال می شود

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه در مازندران

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ جهان تاب فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: کلیه تردد ها و ممنوعیت ها براساس حجم ترافیکی در جاده ها اعمال خواهد شد و با توجه به تراکم عبور و مرور در استان محدودیت هایی را مرکز راه های کشور اعلام کرده است.

وی افزود: محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ و ۲۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

براساس همین گزارش  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ و ۲۵ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

در  محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ و ۲۵ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

در  محور کندوان نیز  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
در تردد موتور سیکلت،تردد از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته مسئولان پلیس راه در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع بوده  و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ و ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ و ۲۵ از محور هراز ممنوع است.

همچنین در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ و ۲۵ از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر ممنوع است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.