مترو تهران برای سهولت تردد نمازگزاران و راهپیمایان، از ۹صبح روز جمعه ۲۵ فروردین تا پایان مراسم روز قدس، در تمامی خطوط درون‌شهری به‌صورت رایگان خدمت ارائه خواهد کرد.

ارایه خدمات رایگان مترو به نماز گزاران و راهپیمایان روز قدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صدا و سیما، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: بیشترین افزایش سرویس‌دهی در خط ۴ مترو تهران که در مسیر راهپیمایی قراردارد، انجام خواهد شد. فاصله حرکت قطارها در این خط مترو از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش می‌یابد؛ همچنین تمامی ایستگاه‌های خط ۴ مترو تهران به‌ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله و استاد معین آماده ارائه خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خواهند بود.

حرکت قطارها در خط چهار مترو تهران با اضافه‌شدن ۵ رام قطار نسبت به برنامه عادی حرکت قطارها در روزهای جمعه، افزایش می‌یابد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران، قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند.

راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه این هفته در مسیرهای ده‌گانه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و به سمت میعادگاه نمازجمعه در دانشگاه تهران ادامه خواهد یافت.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.