رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش باران در محورهای هراز و کندوان هستیم که تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی شمال است.

بارانی و لغزندگی محورهای کندوان و هراز/ احتمال لغو محدودیت یک‌طرفه کندوان

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای استان، اظهار کرد: شاهد بارش بارن در محورهای هراز و کندوان هستیم که بارش موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شد که باتوجه به احتمال ریزش تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی مازندران است.

وی با اشاره به ریزش سنگ در محورهای هراز و کندوان، افزود: ریزش سنگ جزئی بود و با همکاری عوامل راهداری پاک‌سازی شد و موجب انسداد محور نشد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای کندوان هستیم، اضافه کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و با تصمیم پلیس راه محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت طی امروز و فردا در محور هراز، یادآور شد:  تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به تعطیلی روز چهارشنبه طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال بودیم که بار خروجی ترافیک روز جمعه موجب اعمال محدودیت یک‌طرفه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.