تهران – ایرنا – فرمانده سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی از ابعاد مختلف وخیم‌تر شده و این رژیم در یک سراشیبی لغزنده افتاده است.

مقام نظامی صهیونیست: اوضاع وخیم‌تر شده ست/ در سراشیبی لغزنده ای هستیم

خبرگزاری سمانیوز روز پنج شنبه نوشت: «اسرائیل زیف» نظامی بلندپایه صهیونیست گفت: اوضاع در حال وخیم تر شدن است و این که انفجار آتشفشانی را نمی بینیم دلیل بر عدم وجود کانون های تب آلود و آماده انفجار از درون اسرائیل نیست.

وی در عین حال مدعی شد که ایران در حال حاضر بیش از گذشته دنبال تشدید اوضاع در منطقه است تا تل آویو را بیش از پیش تحت فشار بگذارد.

این مقام نظامی سابق رژیم اشغالگر قدس اعمال ممنوعیت برای ورود شهرک نشینان صهونیست به مسجد الاقصی گفت: این امر قطعا زمان کاملا مناسبی به آنها می دهد که اوضاع را تشدید کنند، به ویژه که شرایط سیاسی را کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی آماده کرده اند. به نظرم تصمیم کابینه در جلوگیری از ورود آنها، مسوولانه بوده چرا که اوضاع بسیار متشنج است.

وی در خصوص آنچه عدم پاسخ رژیم اسرائیل به عملیات اخیر ضد صهیونیستی در "تقاطع مگیدو" در درون سرزمین های اشغالی خواند، گفت: مسئله پاسخ همیشه مهم است، این تنها راه بازدارندگی است، اگر پاسخ ندهیم و مهار صورت نگیرد، مشخص است که این نشانه ضعف خواهد بود. ایرانی‌ها، حزب‌الله و گروههای فلسطینی با دقت آنچه در داخل اسرائیل می‌گذرد را رصد می کنند و عدم پاسخگویی را نشانه ضعف و فروپاشی تعبیر خواهند کرد.

زیف همچنین از واکنش همزمان اعضای محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تشدید اوضاع به شدت ابراز نگرانی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.