کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد پدیده غالب تا اواسط هفته آینده است. امروز نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا برای استان خراسان رضوی پیش بینی می شود.

وزش باد پدیده غالب تا اواسط هفته آینده در خراسان رضوی است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: وزش باد همچنان پدیده غالب در خراسان رضوی است که امروز نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید با احتمال بروز خسارت برای استان خراسان رضوی پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: اگرچه شدت وزش باد از فردا، شنبه در خراسان رضوی کاهش می یابد اما تا روزهای میانی هفته آینده این پدیده همچنان در استان ماندگار خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته بارشهای پراکنده در نواحی غربی و شمالی استان مانند قوچان رخ داد.

وی گفت: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است، دمای مشهد طی این مدت بین ۱۹ تا ۳۴ درجه در نوسان بوده است.

آهنگرزاده افزود: امروز برای نواحی شمالی خراسان رضوی افزایش ابرناکی همراه با رعد و برق و رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: روند کاهش دما از فردا، شنبه در نواحی شمالی استان خراسان رضوی آغاز می شود و تا اواسط هفته ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.