جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ۲ نفر از سارقانی که در ۳ فقره سرقت منزل اقدام به دزدیدن اموالی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس اگاهی شناسایی و روانه زندان شدند.

کشف سرقت‌های میلیاردی در کرج/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد نادربیگی، جانشین انتظامی استان البرز، گفت: به دنبال وقوع ۳ فقره سرقت منزل توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو ال۹۰ در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره با استفاده از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ خانه های خالی از سکنه را شناسایی و در ساعات پایانی شب لوازم با ارزش خانه را به سرقت می برده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه پس از چند شبانه روز اقدامات بدون وقفه پلیسی، در نهایت رد یکی از سارقان توسط پلیس زده شد و در ادامه با تحت نظر قرار دادن تحرکات وی همدست نامبرده نیز شناسایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات تکمیلی مشخص شد که سارقان مورد نظر در هفته های اخیر توسط پلیس در تهران دستگیر و روانه زندان شده اند، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال از زندان به پلیس اگاهی با مشاهده مستندات غیرقابل انکار کاراگاهان به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳ فقره سرقت منزل در شهر کرج اعتراف کردند.

نادربیگی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارقان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با تکمیل پرونده متهمان پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مجدد به زندان بازگشتند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.