فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل تیراندازی به سمت منزل شهروندی در زابل در کمتر از ۲ ساعت از ارتکاب به جرم خبر داد.

دستگیری ۲ ساعته عامل تیراندازی در زابل

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان زابل و متواری شدن عامل اصلی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از حضور ماموران در محل و با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد فردی به دلیل اختلافات قبلی به سمت منزل یکی از شهروندان تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی پلیسی توسط ماموران انتظامی در نهایت عامل این تیراندازی در کمتر از دو ساعت شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان سیم برق در نیکشهر

سردار جلیلیان در تشریح خبر دیگری بیان کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نیکشهر، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از انجام اقداماتی ویژه پلیسی سرانجام چهار سارق در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر شدند که متهمان این پرونده که اعضای باند حرفه‌ای سرقت سیم برق هستند هنگامی که با مستندات علمی پلیس روبرو شدند به 20 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.