مدیر امور عشایر کوهدشت از خسارت جدی بارندگی‌های اخیر به مناطق عشایری این شهرستان خبر داد.

خسارت جدی بارش‌های سیل‌آسا به مناطق عشایری کوهدشت

به گزارش قدس آنلاین، میلاد رومیانی با اشاره به خسارت بارندگی‌های اخیر به محورهای عشایری این شهرستان‌ اظهار داشت: هیچ‌کدام از محورهای مناطق عشایری کوهدشت در بارش‌های اخیر مسدود نشد، اما این بارندگی‌ها به راه‌ها و ابنیه فنی آسیب جدی وارد کرده است.

وی با اشاره به استقرار نیروها و ماشین‌آلات امور عشایر کوهدشت پیش از بارش‌های سیل‌آسا در مناطق عشایری افزود: عملیات مرمت و بازسازی محورهای  عشایری آغاز شده است.

مدیر امور عشایر کوهدشت با بیان اینکه ارتباط از طریق پل محور ارتباطی چم‌آستان که مطالبه اصلی اهالی این منطقه بود برقرار شده است، عنوان کرد: میزان خسارت به محورهای عشایری و روستایی پس از ارزیابی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پل سرینجله ضرون تا ۱۵ روز آینده تکمیل می‌شود، بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت دو پل مهم دیگر در محور شیرز ـ چم‌آستان نیز در هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

رومیانی گفت: ۱۵ ابنیه طی سال گذشته در مناطق پرخطر احداث‌شده و همین عامل در بارش‌های اخیر کاهش میزان خسارت به محورهای روستایی و عشایری کوهدشت را در پی داشته است.

مدیر امور عشایر کوهدشت با اشاره به اینکه حدود ۵۰ کیلومتر محور روستایی و عشایری باید شن‌ریزی و مرمت شود، ابراز کرد: همچنین ۱۰ ابنیه، آب‌نما و پل کوچک نیز در مناطق عشایری باید مرمت و احداث شود.

رومیانی از پرداخت خسارت دام‌های تلف‌شده عشایر کوهدشت در پی بارندگی‌های اخیر و پس از طی مراحل اداری خبر داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.