منابع خبری از تیراندازی نیروهای جمهوری آذربایجان به سمت یک معدن طلا در یکی از مناطق مرزی ارمنستان خبر دادند.

تیراندازی نیروهای جمهوری آذربایجان به معدن طلای ارمنستان در «سیونیک»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، منابع خبری ارمنستان روز شنبه (امروز) از شلیک نیروهای جمهوری آذربایجان به سمت یک معدن طلا در یکی از مناطق مرزی ارمنستان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «نیوز آرمنیا» مقامات ارمنستان اعلام کردند که طی بیست و چهار ساعت گذشته نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به سمت معدن طلای «سوتک» در منطقه «سیونیک» تیراندازی کردند.

بنابر اعلام ارمنستان، به دنبال این دور از تیراندازی‌ها فعالیت در این معدن متوقف شد و کارگران این مکان را ترک کرده‌اند. خوشبختانه این دور از تیراندازی‌ها هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته است.

در ادامه تنش بین این دو کشور همسایه، «کاهیت باگچی» سفیر ترکیه در جمهوری آذربایجان در توییتی نوشت، حمله به پرچم جمهوری آذربایجان در «ایروان» غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری «ترند نیوز» وی گفت: «رفتار ارمنستان در روزهای اخیر، شکنجه نظامی آذربایجانی که از مرز عبور کرده، گم شدن به دلیل شرایط جوی و حمله به پرچم جمهوری آذربایجان در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بین‌المللی غیرقابل قبول است و ما چنین رفتاری را محکوم می‌کنیم.»

این گزارش حاکیست، وزارت‌های دفاع ارمنستان و جمهوری آذربایجان از کشته شدن چند نظامی خود در دور تازه درگیری‌های مرزی خبر دادند.

این دور از درگیری‌ها در حالی رخ داده که رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز دوشنبه اظهار داشت که معاهده صلح بین باکو و ایروان بدون مشکل نیست، اما باکو مصمم به صلح است.

«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در نشست مطبوعاتی در قزاقستان گفت که کار بر معاهده صلح بین آذربایجان و ارمنستان آنطور که می‌خواهد بدون مشکل نیست، اما باکو مصمم به عادی سازی روابط با ایروان است.

منبع: روزنامه جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.