معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: با توجه به ارزیابی‌ها و مصلحت‌هایی که در مجموعه استان اتفاق افتاده در نظر داریم تغییراتی در چند فرمانداری استان تهران داشته باشیم.

آغاز تغییر فرمانداران و مدیران استان تهران / "محسن قضاتلو" فرماندار پردیس شد

به گزارش قدس انلاین، عباس جوهری عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر مدیران در مجموعه دولت‌ها و استانداری‌ها و در بدنه دولت اتفاق می‌افتد و بر اساس ارزیابی‌ها و مصلحت‌هایی که در مجموعه استان تهران تصمیم گرفته شده، انتظار می‌رود در مجموعه استان نیز این تغییرات مشاهده شود.

وی افزود: در چند فرمانداری استان تهران تغییراتی در پیش رو خواهیم داشت که امروز در شهرستان پردیس آغاز این اقدام صورت گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با تقدیر از زحمات ظفر پورابراهیم گفت: وی در زمان تصدی مسئولیت منشأ اثرات بسیار خوبی بودند و خدمت خالصانه خوبی به مردم داشتند از امروز با حکم استاندار تهران محسن قضاتلو که صاحب تجربه‌های بسیار خوب و مدیری موفق و جهادی و انقلابی هستند در مجموعه فرمانداری پردیس مستقر می‌شوند.

جوهری تأکید کرد: مراسم تکریم و معارفه به‌صورت عمومی در حضور مردم برگزار می‌شود و از تلاش‌های خالصانه ظفر پور ابراهیم در طول مدت خدمت وی تقدیر می‌شود.

مراسم تودیع ظفر پورابراهیم و معارفه محسن قضاتلو طی حکمی از سوی علیرضا فخاری استاندار تهران با سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان پردیس منصوب و برگزار شد.

گفتنی است محسن قضاتلو پیش از این، از مدیران معاونت حمل‌ونقل ترافیک، مناطق و مدیریت بحران شهرداری تهران بوده و عنوان شهردار باقرشهر را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.