فرماندار مشهد گفت: روزانه بیش از ۲۰۰ تن مرغ گرم و همچنین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ منجمد در مشهد بدون محدودیت توزیع می‌شود.

روزانه بیش از ۲۰۰ تن مرغ گرم در مشهد توزیع می شود

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری درباره توزیع مرغ گرم در مشهد اظهار کرد: حدود یک هفته است که موضوع تامین گوشت مرغ در دستور کار قرار گرفته و در زمینه تامین گوشت مرغ اقدامات ویژه‌ای در مشهد انجام شده است. 

فرماندار مشهد  با اشاره به اینکه روزانه به میزان کافی مرغ منجمد در مشهد توزیع و در حال توزیع است، افزود: همچنین هر روز مرغ به مقدار مورد نیاز بازار مشهد کشتار و گوشت گرم مرغ به قیمت ۶۳ هزار تومان در بازارهای عمده توزیع می‌شود. اکنون در مراکزی مانند استقلال، خواجه ربیع و .... مرغ گرم به میزان کافی وجود دارد. اگر هر کیلو مرغ بیش از ۶۳ هزار تومان به فروش برسد، گران‌فروشی محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود؛ البته گاهی مرغ قطعه شده، گرانتر است. 

وی تصریح کرد: روزانه بیش از ۲۰۰ تن مرغ گرم و همچنین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ منجمد در مشهد بدون محدودیت توزیع می‌شود. هر کیلو مرغ منجمد با قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

داوری با اشاره به انجام بازرسی‌های روزانه در سطح شهر بیان کرد: در موضوع مرغ هر شب میزان مرغ کشتار شده رصد شده و بر توزیع آن به صورت مستمر نظارت صورت می‌گیرد. همچنین تیم‌های بازرسی در مراکز عمده فروشی سطح شهر مستقر هستند.  

فرماندار مشهد افزود: میزان مرغ تولید شده کفاف نیاز مشهد را نداده و به همین دلیل از استان‌های دیگر مرغ ارسال می‌شود. با توجه به اینکه در مقطعی جوجه‌ریزی کمتری رخ داده است، در حال حاضر مدیریت لازم برای تامین مرغ انجام می‌شود تا با کمبود مرغ مواجه نشویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.