یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس، گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم است.

هواداران استقلال به نقطه ضعف گئورگی گولسیانی پی بردند؟
به گزارش قدس آنلاین گئورگی گولسیانی پنالتی زن اول پرسپولیس محسوب می‌شود که با ۶ گل زده در کنار یورگن لوکادیا بهترین گلزن این تیم نیز بوده است. این مدافع گرجی در دیدار اخیر تیمش مقابل مس کرمان دو گل زد اما حسابی از دست تماشاگران تیم حریف شاکی بود.

به گزارش خبرورزشی، گئورگی گولسیانی در واکنش به لیزرانداختن تماشاگران حریف گفت: برای برد خوشحالم. صحبتی دارم با هوادارانی که با لیزر به ورزشگاه می‌آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می‌کنند: جایی برای شما در استادیوم وجود ندارد، اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می‌شدید. خوش‌به‌حال شما که این به من بستگی ندارد. من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می‌خواهم از هواداران‌مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده نکنند، زیرا این کار غیراخلاقی، شرم‌آور، بی فرهنگی، خطرناک و احمقانه است!

یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: گئورگی یک بازیکن مهم و تأثیرگذار برای پرسپولیس است. او در دربی رفت هم ۲ گل به استقلال زد و ستاره میدان بود. این مصاحبه ما را نگران می‌کند که تماشاگران استقلال به نقطه ضعف گولسیانی پی برده و در دربی با انداختن لیزر روی اعصاب او راه رفته و تمرکزش را به هم بزنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.