سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان، در راستای بررسی مسائل انتخابات پیش رو خبر داد.

برگزاری اولین نشست انتخاباتی وزارت کشور و شورای نگهبان 

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف عضو حقوق‌دان و سخنگوی شورای نگهبان امروز یکشنبه (۲۷ فروردین ۱۴۰۲) با اعلام برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان گفت: در این جلسه که به میزبانی شورای نگهبان برگزار شد درباره مسائل انتخابات پیش رو مانند اصلاح قانون انتخابات و تدابیر و راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری بحث و تبادل نظر شد.

طحان نظیف در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه بر اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری از سوی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و شورای نگهبان به عنوان ناظر و نیز آمادگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات در چارچوب راهبردهای رهبر انقلاب تاکید شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات شایسته و در تراز جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی مجری و ناظر انتخابات و سایر دستگاه‌های مرتبط امری ضروری است، تصریح کرد: باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای رسیدن به این منظور اندیشیده شود که البته تا این مرحله آمادگی مناسبی در این باره وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان در خاتمه اظهارداشت: مقرر شد جلسات مشترک جهت هماهنگی بیشتر و همچنین جلسات کارشناسی با رویکرد آسیب شناسی انتخابات در ادوار گذشته که پیش از این آغاز شده به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.