۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 864655

در شرایطی که مهدی قایدی می‌توانست با به ثمر رساندن پنالتی آخر استقلال در مصاف با هوادار ۱۰ گله شود این اتفاق رخ نداد.

چه کسی نگذاشت قایدی ۱۰گله شود؟

به گزارش قدس آنلاین، در دقایق پایانی دیدار تیم‌های استقلال و هوادار، مهدی قایدی که در دقیقه ۷۵ یک بار برای تیمش پنالتی گرفته بود دوباره درون محوطه جریمه توسط مدافعان تیم هوادار سرنگون شد. مهدی قایدی که پیش از آن یک گل زده و ۹ گله شده بود، یک پاس گل داده و یک پنالتی دیگر هم برای تیمش گرفته بود تصمیم داشتن پنالتی را خودش بزند.

این بازیکن که با گل دیدار هوادار ۹ گله شده بود می‌توانست برای نزدیک شدن به رضا اسدی مهاجم تراکتور و آقای گل فعلی لیگ برتر، دهمین گلش را هم در همین مسابقه به ثمر برساند، اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

نکته جالبتر این بود که تصاویر کنار زمین - از نیمکت استقلال - مشخص می‌کرد ریکاردو ساپینتو موافق این موضوع است که مهدی قایدی پنالتی را بزند تا به نوعی پاداش عملکرد خوبش در روزی که یک گل زده بود، یک پاس گل داده و دو پنالتی برای استقلال گرفته بود را هم بدهد اما صدای مردم از روی سکوها مانع از این اتفاق شد!

انتشار ویدیوهایی پس از پایان بازی که در آنها مردم از مهدی قایدی می‌خواستند ضربه پنالتی را به سید حسین حسینی بدهد ماجرای پنالتی آخر استقلال در بازی با هوادار را عجیب تر از قبل کرد. اینکه دروازه بان استقلال برای زدن پنالتی کاندیدای مورد نظر هواداران شد و شعار "بده سید بزنه" یک نفس از روی سکوها شنیده می‌شد. مهدی قایدی هم در واکنش به این خواسته هواداران به این موضوع تن داد و با آن که توپ را در آغوش گرفته بود تا ضربه اش را بزند آن را به حسین حسینی داد تا پنالتی استقلال را دروازه‌بان این تیم بزند. پنالتی که حرف و حدیث‌های زیادی با خود به همراه داشت و تقریبا اکثر اعضای این تیم مجبور شدند در پایان بازی بابت آن ضربه عذرخواهی کنند یا لااقل درباره چرایی زدن پنالتی توضیحاتی را ارائه بدهند. ضربه ای که حسینی آن را به گل تبدیل کرد. هرچند کادر فنی تیم هوادار معتقد بودند این اقدام از سوی بازیکنان استقلال تحقیر آمیز بوده است.

با این وجود شعار ناگهانی هواداران برای این پنالتی مانع از ۱۰ گله شدن قایدی در روزهای حساس پایانی فصل شد. در شرایطی که استقلال تنها چهار دیدار دیگر تا پایان مسابقات فاصله دارد و این پنالتی - در صورت گل شدن – می‌توانست بخت مهدی قایدی برای رسیدن به آقای گلی را بیشتر کند تا کلکسیون موفقیت‌هایش در فصل جاری تکمیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.