۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 864935

حسین وفایی نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی جهان را رقم زد.

اسنوکر قهرمانی جهان| پیروزی تاریخی حسین وفایی

حسین وفایی به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد و با  رونی اسالیوان روبه‌رو می‌شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان (Cazoo) ۲۰۲۳ از روز شنبه (۲۶ فروردین 1402) آغاز شده و تا یکشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سالن کروسیبل به طول خواهد انجامید.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در این دوره از مسابقات به مصاف دینگ جونهوی رفت و موفق شد در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۶ حریف چینی را شکست دهد. او راهی دور بعدی مسابقات شد. این نخستین پیروزی ورزشکاران اسنوکر کشورمان در سالن کروسیبل و مسابقات قهرمانی جهان است.

حسین وفایی با این پیروزی، با مدافع عنوان قهرمانی یعنی رونی اسالیوان انگلیسی روبه‌رو می شود. این دیدار جمعه (اول اردیبهشت ۱۴۰۲) ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار می شود.

اسالیوان نیز با برتری ۱۰ بر ۷ پنگ جونژو دیگر نماینده چین را شکست داده بود.

حسین وفایی در فریم دهم بریک ۱۱۷ و در فریم یازدهم بریک ۱۲۲ را به ثبت رساند که بیانگر آمادگی وفایی برای برتری در این دیدار بود.

وفایی و دینگ پیش از این دو بار با یکدیگر روبه‌رو شده بودند که سهم هر بازیکن یک پیروزی و یک شکست بود. وفایی با این پیروزی موفق شد از حریف چینی پیشی گیرد. او در بخش اول این بازی ۵ بر ۴ از حریف چینتی عقب افتاد اما موفق شد در پایان ۱۰ بر ۶ این حریف سرشناس را شکست دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Tato ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    عالی بازی کرد لیاقتشو داشت ب امید شکست سالیوان