عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون گفت که تصویب قانون برای امنیت بانوان در قالب این لایحه باید با محوریت خانواده و جایگاه زن در خانواده مدنظر قرار گیرد.

جزئیات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس/تأکید قالیباف بر تصویب لایحه ارتقای امنیت بانوان با محوریت خانواده

به گزارش قدس آنلاین فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، لایحه ارتقای امنیت بانوان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس مجلس تصریح کرد که تصویب قانون برای امنیت بانوان در قالب این لایحه باید با محوریت خانواده و جایگاه زن در خانواده مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: آقای قالیباف همچنین گفت که در لایحه ارتقای امنیت بانوان باید دقت نظر کافی صورت گیرد و در زمان تصویب در کمیسیون با دقت، کار پیش رود.

رحمانی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس همچنین عنوان کرد که باید مراقب بود لایحه ارتقای امنیت بانوان پس از تصویب با قوانین دیگر در تعارض و تناقض نباشد و کمیسیون اجتماعی فقط موادی از این لایحه را مورد بررسی و تصویب قرار دهد که از صحن به کمیسیون ارجاع شده و دیگر نیازی نیست که همه مواد لایحه در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.