منصور قنبرزاده اعلام کرد که با بهای رایگان برای بلیت بازیهای لیگ برتر مخالف است.

مخالفت فدراسیون فوتبال با بلیت رایگان در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، این هفته دو بازی لیگ برتر در انزلی و اصفهان با بلیت رایگان برای تماشاگران برگزار شد و این در حالی بود که همزمان، هواداران پرسپولیس با بلیت 200 هزار تومانی راهی استادیوم باهنر کرمان شدند و طرفداران استقلال نیز 150 هزار تومان برای بلیت بازی تیمشان هزینه کردند.

منصور قنبرزاده در این خصوص می‌گوید: درست است بلیت‌فروشی با باشگاه است اما باید با وحدت رویه انجام شود. نمی‌شود یک جا بلیت یک میلیون تومان باشد و یک جا رایگان که این هم خوب نیست.

نایب ریس فدراسیون همچنین درباره سامانه بلیت فروشی اظهار داشت: ما با سامانه بلیت‌فروشی که با باشگاه‌ها هماهنگ هستند، جلسه خواهیم گذاشت تا نواقص را بدانیم و متوجه شویم چگونه برطرف خواهد شد. نمی‌توانیم بگوییم صددرصد اما می‌خواهیم این موضوع را کاهش دهیم.

البته بلیت فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده و باتوجه به ظرفیت حداقلی در ورزشگاه آزادی و همچنین سهم ارگان‌های مختلف از بهای بلیت، شاید طبیعی باشد که باشگاه‌ها قیمت بلیت را افزایش دهند.

همچنین موضوع بلیت فروشی با بهای بیشتر برای تیم‌های میهمان نیز پیش‌تر در کشورهای خارجی تجربه شده بود که حالا به لیگ ایران نیز کشیده شده است.

با این حال این هفته بلیت فروشی رایگان برای بازی سپاهان جنجال‌هایی را در این میان به همراه داشت. هواداران تیم‌های رقیب سپاهان به خصوص تراکتور، پرسپولیس و استقلال، با وارد کردن کد ملی، بلیت رایگان را دریافت کردند و همین موضوع بی‌نظمی‌هایی را به وجود آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.