ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران از امت حزب الله و اقشار مختلف مردم روزه‌دار برای حضور پرشور و خانوادگی در نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت کرد.

دعوت ستاد برگزاری نماز عید فطر از مردم روزه‌دار تهران

به گزارش قدس آنلاین، ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در اطلاعیه شماره دو به روزه‌داران اعلام کرد: دقت در مضامین حدیث نورانی امام رضا(علیه‌السلام) که فرمودند: خداوند، روز فطر را بدین سبب عید قرار داد، تا مسلمانان مجمعی داشته باشند که در آن روز جمع شوند و در برابر خداوند، بخاطر نعمت‌هایش به تمجید و تعظیم بپردازند. پس آن روز، روز عید و تجمع و رغبت و نیایش است (وسائل، ج۵، ص۱۴۱)، روایتگر اهمیت اتحاد و انسجام جامعه اسلامی است که در اجتماع باشکوه مسلمانان تجلی و استحکام پیدا می‌کند.

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران افزود: تلاش امپراطوری رسانه‌ای شیطان برای وارونه‌نمایی واقعیت‌های جامعه عمیقاً مذهبی و مخدوش کردن چهره مردم خداباور و متدین ایران اسلامی، با بزرگ‌نمایی رفتار هنجارشکن و خلاف قانون اقلیتی که تحت تأثیر فضاسازی‌ها قرار گرفته‌اند، همواره در مواقف و مناسبت‌هایی مانند؛ محرم، راهپیمایی اربعین، اعتکاف، جشن‌های خیابانی به مناسبت ولادت‌ ائمه اطهار(علیهم‌السلام)، راهپیمایی‌ها و اخیراً با جشن‌های روزه اولی‌ها و مواردی از این دست خنثی شده و این همه، به برکت باطل‌السحر حضور معنی‌دار و اجتماع مؤمنین حاصل شده است.

این اطلاعیه یادآور شد: اکنون، در کوران تبلیغات مسموم دشمن، از امت حزب الله، اقشار مختلف ملت شریف، با هر گرایش و سلیقه تعریف شده‌ای در چهارچوب قانون و از مساجد، اصناف، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، اهالی هنر و قلم و رسانه دعوت می‌شود؛ علاوه بر حضور پرشور و خانوادگی در نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسبت به انعکاس زیبایی‌های این اجتماع وحدت‌بخش و مستندسازی عمومی و مردمی «نماز بندگی و همبستگی»، همت گمارند و اسباب ناامیدی دشمنان خارجی و متوهمان داخلی را فراهم کنند. برای توفیق انجام وظیفه در شأن شما نمازگزاران ارجمند، به دعای خیرتان نیازمندیم و ان‌شاءالله اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی به‌تدریج تقدیم خواهد شد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.