فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان های خاش و ایرانشهر خبر داد. 

کشف بیش‌از ۲ تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های مذکور با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق مواد افیونی را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، ساعات گذشته قاچاقچیان را در حال جابجایی مواد مخدر با چهار دستگاه خودرو در محورهای فرعی و کوهستانی شهرستان‌های خاش و زاهدان مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی سوداگران مرگ در کمین‌های تکاوران پلیس قرار گرفته که در یکی از این خودروها به سمت ماموران آتش گشوده ولی با پاسخ قاطع و آتش پرحجم جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همراه بود که یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر دچار حریق و حدود یک تن مواد افیونی آتش گرفت و یک خودرو دیگر حامل مواد افیونی توقیف و یک نفر قاچاقچی نیز مجروج و همزمان اعضای دیگر این باند نیز در ایرانشهر درگیر و مواد مخدر آنان کشف و ضبط شد که در این ۲ عملیات تکاوران پلیس مقدار ۲ تن و پنجاه کیلوگرم مواد افیونی را کشف کردند.

وی به توقیف چهار دستگاه خودرو، دستگیری پنج نفر قاچاقچی و ۲ قبضه اسلحه و مهمات مربوطه کشف اشاره و کرد و افزود: تعداد ۲ نفر قاچاقچی دیگر نیز متواری که تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.