فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت و حساسیت مسئولیت پلیس در برگزاری راهپیمایی معنوی و عظیم اربعین حسینی، بر لزوم بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت و امکانات به منظور اجرای هرچه بهتر این مأموریت تأکید کرد.

تأکید فرمانده فراجا بر اهمیت مسئولیت پلیس در برگزاری راهپیمایی اربعین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان در پنجمین جلسه اربعین حسینی ۱۴۰۲ با دستور کار مأموریت فراجا در اربعین حسینی ۱۴۰۲ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک می‌گویم و ان شاءالله همه ما از فیوضات و برکات این ماه پرخیر و برکت بهره کافی برده باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت مسئولیت پلیس در برگزاری راهپیمایی معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) بر لزوم بهره گیری حداکثری از همه ظرفیت و امکانات به منظور اجرای هرچه بهتر این مأموریت تأکید کرد.

سردار رادان خدمت به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) را توفیقی بزرگ دانست و افزود: باید با توان و آمادگی حداکثری به منظور تأمین نظم و امنیت این مأموریت معنوی، تسهیل تردد زوار و ارائه خدمات انتظامی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ایفای نقش کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تهیه و تدوین کتابچه‌هایی به منظور انتقال تجربیات با رویکرد احصاء نقاط ضعف و قوت در مأموریت‌های پیشین اربعین حسینی تأکید کرد و افزود: با احصاء نقاط ضعف و قوت مان در مأموریت‌های سنوات گذشته پلیس در اربعین می‌توانیم به ثبت تجربیات خوب از جنس اقدامات نوآورانه، پیش بَرنده، تسهیل و تسریع کننده امور و یا ثبت اشکالاتی که بر ما وارد بوده اقدام کرده تا مأموریت امسال و سال‌های پیش رو را بهتر پیش ببریم.

سردار رادان با ابلاغ سیاست‌های کلان فراجا در شیوه استقرار و اسکان نیروهای پلیس در این ماموریت عظیم همراه با توجه به شأن و منزلت آنان، بر اعلام تدابیر لازم به منظور ارائه مطلوبترین خدمات به زوار پرداخت و تأکید کرد: همه پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی استان‌ها باید نقش خود را در این مأموریت به خوبی ایفا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.