۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 865670

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ سارق قطعات و محتویات داخل خودرو در مشهد دستگیر شدند.

۲ سارق قطعات خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ عباس دهقانی اظهار کرد: ماموران کلانتری شیرازی مشهد موفق شدند ۲ متهم به ۷ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری شیرازی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، مردی جوان را در حال سرقت قطعات یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشاهده کردند.  متهم به محض مشاهده خودروی پلیس، سوار یک دستگاه کامیون تخلیه فاضلاب شد اما بلافاصله ماموران انتظامی خودرو را متوقف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک عدد بوق، سیستم صوتی ۴ باند، ۲ دستگاه ضبط و پخش و ۲ عدد فلش مسروقه در بازرسی از خودروی مذکور، بیان کرد: متهمان ۲۶ و ۳۲ ساله که اعتیاد به موادمخدر نیز دارند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند. سارقان پس از بازجویی اولیه توسط پلیس برای بررسی بیشتر با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دهقانی باتاکید بر رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخل آن، خاطرنشان کرد: شهروندان باید اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند، از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی اتومبیل پرهیز کنند، هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درب‌ها و شیشه‌ها مطمئن شوند، هنگام ترک اتومبیل کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش(مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال باارزش که باعث تحریک سارقان می‌شود را داخل خود و در معرض دید نگذارند و همچنین از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.