فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمال اقتدار است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمال اقتدار است

به گزارش قدس خراسان، امیر سرتیپ رضا آذریان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پیروزی و تثبیت آن نقش مهم و کلیدی داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: اگر ارتش با بدنه مومن و پیرو خط رهبری در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همراه امام و مردم نبود این انقلاب به پیروزی نایل نمی شد.

وی ادامه داد: دشمن از همان ابتدا به دنبال انحلال ارتش جمهوری اسلامی بود تا با انحلال ارتش موجب عدم ثبات و تثبیت انقلاب اسلامی شود لذا تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفت اما ارتش به خوبی استقامت کرد و نقشه های دشمن را با شکست رو به رو کرد.

آذریان با اشاره به فرمان رهبری و تعیین روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش و این که فرمودند ملت ایران موظفند از ارتش استقبال کنند و برادرانه به آنان احترام بگذارند گفت: اکنون ارتش برای ملت است و هیچ کس حق دخالت در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمال اقتدار است و توانسته با توکل به خدا و پروی از خط مشی رهبران انقلاب و با استفاده از تجربیات خود در جنگ و دفاع مقدس آزمایشهای بزرگی را پشت سر بگذارد که لرزه بر اندام دشمن اندازد.

وی اضافه کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی توانسته در تمامی ابعاد پیشرفت کند و بیش از هزار دستگاه نظامی و تجهیزات جنگی بر اساس نیاز عملیاتی با استفاده از نخبگان و جوانان و با کمک بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان بسازد و هم اکنون علاوه بر بالگرد روز بالگرد شب دارد و دارای پهپادهایی است که اگر قبلاً یک عملیات انجام می داد اکنون چهار عملیات انجام می دهد.

آذریان گفت: ارتش اسلامی همچنان با شعار «ارتشی، سپاهی، یک ارتش الهی» پا بر جاست و پابرجا خواهند ماند و هیچ گاه خود را از سپاه جدا نمی داند و به دنبال حفظ امنیت ایران و ملت است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: به کسانی که در مرزها و خارج از مرزها به دنبال تفکری ناآگاهانه و متاثر از استکبار در پی ایجاد نا امنی برای ایران هستند هشدار می‌دهم که اگر به مرزهای ایران نزدیک شوند و دست به خطایی بزنند قبل از رسیدن به مرز ها چنان برخوردی با آنها می شود که از عملکرد خود پشیمان شوند.

وی ادامه داد: پخت بیش از ۵۰ هزار غذا و نان و تحویل آن به مناطق محروم، حمایت و کمک رسانی به مردم در دوران یخبندان به ویژه مردم تربت حیدریه ، ارایه چند هزار کمک مردمی در ماه رمضان، همکاری در موضوع راه سازی و ایجاد پل ها، بهداشت و درمان، آب رسانی به مناطق محروم و ساخت منازل برای محرومان از جمله اقدامات نیروی ارتش برای خدمت به مردمی است که همیشه از ارتش حمایت کرده اند و پای انقلاب و نظام بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.