ماموران انتظامی استان کرمانشاه عوامل تیرندازی در شهرستان های کرمانشاه و گیلانغرب را دستگیر و در مجموع سه قبضه سلاح کشف کردند.

عوامل تیراندازی شهرهای کرمانشاه و گیلانغرب دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «علیرضا دلیری» ادامه داد: ماموران کلانتری۱۶سعدی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به فرد دستگیر شده خاطرنشان کرد: نامبرده با یک قبضه سلاح کمری بدلیل اختلافات خانوادگی قبلی اقدام به تیراندازی و جرح یکی از بستگان خود کرد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی گیلانغرب در کرمانشاه

همچنین فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری عامل تیراندازی این شهرستان در کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ «منصور محمدی» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در محله کمربندی گیلانغرب و متواری شدن عامل آن از صحنه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در محله زیباشهر کرمانشاه که در منزل یکی از بستگان مخفی شده بود، شدند و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

محمدی تصریح کرد: ماموران همچنین در بازرسی های انجام گرفته ۲ قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۲ عدد فشنگ جنگی متعلق به عامل تیراندازی کشف و پس از تشکیل پرونده وی را به مراجع قضائی معرفی کردند.

کشف بیش از ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۳۵ هزار و ۴۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان طی فروردین امسال خبر داد.

سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار داشت: ماموران انتظامی قصرشیرین در ماه گذشته و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳۵ هزار و ۴۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در این راستا ۹۳ دستگاه موتورسیکلت و ۴۸ دستگاه خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

دستگیری سارقان کابل برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲سارق کابل وسیم برق در مرکز استان و اعتراف آن ها به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷بعثت در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۲ سارق شده و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۰فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستبند پلیس بر دستان ۶۰ سارق در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۷۲ ساعت گذشته ( اول، دوم، سوم اردیبهشت) موفق به دستگیری ۶۰ سارق شدند.

این ۶۰ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، روانسر و هرسین دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

طی ۷۲ ساعت گذشته همچنین ۶۷ فقره سرقت نیز کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۳۲ فقره و قطعات و محتویات خوردو با ۱۴ فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران یک فقره سرقت مغازه در کرمانشاه، ۸ دستگاه خودرو مسروقه در کرمانشاه و ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در ثلاث باباجانی و کرمانشاه کشف شد.

کشف ۵۶۴ حلقه لاستیک قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون در کنگاور و کشف ۵۶۴ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۵۶۴ حلقه انواع لاستیک خودروهای سواری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۷ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جاویدان در پایان برخورد با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.