مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طی یک ماه تعداد ۱۸۹پرونده برای مراکز عمده عرضه و خرده فروشی مرغ در بازار مشهد تشکیل شده که در مراحل رسیدگی قرار دارند.

تشکیل ۱۸۹ پرونده تخلف برای مراکز عرضه و فروش مرغ در مشهد
عکس تزئینی است

به گزارش قدس خراسان، ناصر شعربافیان اظهار کرد: طی یک ماه گذشته چهار میلیارد ریال ارزش تخلف پرونده‌های مرغداران در کلانشهر مشهد است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: طی این مدت هزار و ۵۰۰ بازرسی ویژه از مراکز عمده عرضه و خرده فروشی مرغ در بازار مشهد توسط این مجموعه انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها و رسیدگی به موارد مربوط در نهایت طی یک ماه تعداد ۱۸۹ پرونده به ارزش تخلف چهار میلیارد ریال تشکیل شده که در مراحل رسیدگی قرار دارد.

شعربافیان با بیان اینکه از یک ماه قبل از سال جدید کار ویژه‌ای در تأمین و برنامه ریزی برای توزیع و نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار مشهد و استان آغاز شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروز این نظارت‌ها و برنامه ریزی‌ها نتیجه مناسبی داشت و در سطح استان با وجود حضور بیش از ۱۰ میلیون زائر و مسافر، مشکل و تنشی در بازار مرغ نداشیتم.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: بعد از پایان تعطیلات نوروز در مقطع کوتاهی در سطح کشور به دلیل کمبود تولید مرغ زنده و کاهش جوجه ریزی هشدارهایی به استان‌ها داده شد تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این زمینه داشته باشند که از آن جمله توزیع گوشت مرغ منجمد بود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش‌ها در تأمین مرغ مورد نیاز مردم در استان انجام شده است، اما متأسفانه در چنین فضایی عده‌ای سودجو و فرصت طلب نیز اقدام به اجحاف به مردم و تخلفات متعدد و مختلف داشتند بنابراین نظارت‌ها تشدید شد.

شعربافیان افزود: نظارت‌های یک ماه گذشته از سطح کشتارگاه‌ها آغاز و در شبکه عمده و خرده فروشی همچنان در حال انجام است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.