کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد در مناطق غربی خراسان رضوی شدت بیشتری دارد به طوری که شهرستان سبزوار روز گذشته با ۶۱ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را به ثبت رساند.

وزش باد در مناطق غربی خراسان رضوی شدت بیشتری دارد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: وزش باد از روز گذشته در استان آغاز شد که بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، این پدیده تا انتهای هفته کنونی ماندگار خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این پدیده در نواحی باد خیز خراسان رضوی همراه با کاهش دید و گرد و خاک است و احتمال بروز خسارت در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: وزش باد در مناطق غربی خراسان رضوی شدت بیشتری دارد به طوری که شهرستان سبزوار روز گذشته با ۶۱ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را به ثبت رساند.

رضایی پور گفت: همراه با پدیده وزش باد، بارش های رگباری و پراکنده نیز در مناطق غربی آغاز خواهد شد که البته حجم بارندگی ها زیاد نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان و سرخس به ترتیب با ۱۳ و ۳۶ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۱ درجه را به ثبت رساند.

وی بیان کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۲۶ درجه است که در گرمترین ساعات تا ۳۱ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.