وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در جریان سفر استانی دولت و به عنوان نماینده رییس جمهور در راس هیاتی به امیدیه و آقاجاری سفر کرده از مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان ها بازدید کرد.

بازدید وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی، درمانی شهرستان های امیدیه و آغاجاری

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در جریان سفر به امیدیه از بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان و کلینیک تخصصی در حال ساخت امام رضا(ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه و فعالیت مرکز در عرصه ارائه خدمات بهداشتی، درمانی قرار گرفت.

وزیر بهداشت همچنین با حضور در جمع مراجعه کنندگان به این بیمارستان در فضایی صمیمی با آنها به گفت و گو نشست و ضمن شنیدن مطالبات و خواسته های مردمی، قول مساعد داد که برای برطرف کردن آنها تلاش و پیگیری گند.

عین اللهی در ادامه این بازدید با حضور در شهرک یاسر شهرستان امیدیه، از مردم خواست که معضلات و کاستی های خود را بازگو کنند تا اقدامات لازم برای رفع آنها و خدمت رسانی بهتر انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه به شهرستان آغاجاری سفر کرد و علاوه بر حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنها، از بیمارستان آیت الله اشرفی اصفهانی این شهرستان بازدید و با فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی امروز(پنجشنبه) در جریان سفر استانی رییس جمهور وارد خوزستان شد و مورد استقبال رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیران قرار گرفت.

سفر به شهرستان های امیدیه، آغاجاری، اهواز و بهبهان در برنامه کاری وزیر بهداشت به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر به استان خوزستان قرار دارد.

بیمارستان های قلب فاطمه زهرا (س) و حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بهبهان از جمله پروژه هایی است که در شهرستان بهبهان افتتاح می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.