وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر استانی روز جمعه هیات دولت به گلستان برای بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام و نیازمند توسعه آزادشهر وارد این شهرستان شد.

وزیر بهداشت و درمان وارد آزادشهر شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر بهرام عین اللهی در بدو ورود به آزادشهر به همراه مدیران استانی و شهرستان با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه مزار آنان را غبارروبی و عطرافشانی کرد.

بازدید از بیمارستان حضرت معصومه(س) و پروژه‌های بیمارستانی آزادشهر و دیدار با خانواده شهدا در محل دانشگاه آزاد و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر یک روزه به این شهرستان است.

عین اللهی در ادامه سفر خود به گلستان قرار است پس از برنامه‌های آزادشهر برای بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات رامیان به این شهرستان سفر کند.

بازدید از پروژه بیمارستان ۹۱ تختخوابی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از استادیوم و اورژانس هوایی دلند و بیمارستان امام رضا(ع) خان ببین از برنامه‌های پیش بینی شده برای وی در شهرستان رامیان است.

رییس جمهور به همراه شماری از وزرا از جمله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه ۱۳ اسفند در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

به گفته علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، شماره تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم گلستان در ایام این سفر خواهد بود.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۹۶ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.